tisdag 20 oktober 2009

Titel: Inspiratör

Jag har länge funderat över hur jag ska sammanfatta det jag är bra på. Till sist slog det mig att jag inom alla områden jag verkat hittills fått höra att jag inspirerar andra. Att jag får andra att
bryta sig genom sina barriärer, att vilja och våga bli och göra mer än de tidigare trott var möjligt. Nu ska jag göra något konkret, och framförallt eget, av denna förmåga. Som coach och föreläsare
kommer den att vara till stor nytta. Det är redan en tillgång i rollen som danslärare och som sjukgymnast, och har hjälpt mig i rollen som lärare i olika sammanhang. Det är ju så roligt att se när ljuset tänds inuti någon, och att få bidra till det är alltid en boost. Nu är tanken att förutom att fortsätta lära ut dans inspirera andra på heltid, både genom föreläsningar, kurser, workshops och coaching inom livsstil, relationer och arbetsliv/karriär samt mental träning.

Idag återupptog jag förresten också jakten på en lokal för min verksamhet. Behöver den rätt så snart, eftersom jag blir på egna ben efter nyår. Ett litet kontor med utrymme för att ha samtal står på önskelistan. Gärna i ett kontorshotell av något slag, eller att jag hyr ett rum någonstans där min verksamhet skulle passa in i 'ekologin' för företaget. Hellre mys än flash, om man får vara lite kräsen (det är jag iofs oavsett...).

Inga kommentarer: